اخبار
1399/8/20 سه‌شنبه دیدار نماینده محترم مردم شریف سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور بانه
دیدار نماینده محترم مردم شریف سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور بانه  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بانه امروز بیستم آبان ماه 99 بهزاد رحیمی منتخب مردم سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور بانه دیدار و گفتگو نمود.
در آغاز منتخب دوره یازدهم مجلس شهرستان های سقز وبانه ضمن ابراز تاسف از فوت همکار مرحوم جناب دکتر مطلب قادری بر اثر بیماری کرونا یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.
نماینده محترم مجلس یازدهم با اشاره به دور اندیشی دانشگاه پیام نور ،از این دانشگاه به عنوان یک برند دانشگاهی در اغلب زمینه ها به ویژه در عرصه آموزش مجازی یاد نمود که توانسته در دوران بحران کرونا موفقیت چشمگیری نسبت به سایر دانشگاه ها و سازمان های فعال در حوزه آموزش مجازی داشته باشد.
ایشان ضمن رضایت از عملکرد دانشگاه پیام نور بانه ،زحمات و تلاش های کارکنان دانشگاه پیام نور را قابل تقدیر دانست.
در این دیدار ریاست دانشگاه پیام نور بانه ضمن خیر مقدم به نماینده محترم شهرستان شقز و بانه از تدبیر و سطح آگاهی منتخب مردم نسبت به دانشگاه پیام نور ابراز خوشحالی نمود.
دکتر پریشان ضمن ارائه گزارش از وضعیت دانشگاه ،وجود نیروی انسانی توانمند ، همدل و علمی و فضای آموزشی مناسب را از مهمترین ظرفیت های دانشگاه بر شمرد.
در پایان پس از اظهار نظر و بیان مسائل توسط کارکنان دانشگاه ، منتخب مردم شهرستان سقز وبانه آمادگی خود را برای تسریع فرآیند توسعه دانشگاه ، حل مسائل دانشگاه و کارکنان اظهار نمودند
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر